marți, 23 aprilie 2013

A Clockwork Orange - sau cel mai aiurea film vazut vreodata

Tocmai ce mi-am stins tigara piscatoare de gat inabusind-o in carnatii de scrum.



Intotdeauna fumez dupa ce ma masturbez. Ma masturbez des in fata monitorului si ejaculez pe piept. Apoi ma las intr-o dulce lipsa de gandire jucandu-ma online.

Nu fi uimit. Stiu ca o faci si tu. Mai des decat mine. Acum te vei declara degustat si te vei intreba ce inseamna bolnaviciunea asta. Mai ales daca esti de sex feminin. Dar eu imi amintesc clar cum ai refuzat avansurile unui coleg de serviciu (care era "de treaba") inecandu-l si inecandu-te in iluziile unei relatii de distanta, destainuindu-te conspirativ cat de greu iti este si cat de mult il iubesti si cum vei ajunge tu la el la anul. Si imi amintesc cum intr-o seara te-ai imbatat fara sa chiar vrei, si ai ajuns sa faci felatie si sa o iei la toate gaurile de la doi straini cunoscuti intr-o seara la vreun party oarecare. Imi amintesc perfect cum, beata fiind, ai spus in noaptea aceea ca "nu mai conteaza acum", iar dimineata cand te-ai trezit obosita, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, ai revenit la iluziile tale si la refuzul sever si corect de a raspunde la avansurilor colegului tau de serviciu, cel "de treaba". Pentru ca iti pretuiesti relatia de la distanta. Il iubesti pe prietenul tau. Si iei pastila de a doua zi imediat dupa ce termini de spus asta.

Imi amintesc de lucrurile acestea pentru fac parte din tine. Sunt particica aceea mica, intunecata, instinctiva si razboinica, erotica si crimininala, sinucigasa si creatoare. Eu sunt viata ta reprimata, forta divina care isi cere dreptul de a actiona, eu sunt cel pe care il ascunzi cu inversunare, si disperare cateodata, sub o masca cu un nas ascutit, atat de ridicula si nenaturala.

Imi amintesc cum ardeai furnicile. Cum puneai bondarii intr-un cutie de chibrituri si apoi intepai aleator cutia cu un ac de cusut, bucurandu-te sadic de norocul imprevizibil al bondarului: va muri, sau nu va muri? Apoi scufundai cutia sub apa, de mai multe ori, tot mai mult, jucandu-te cu sentimentul ce se nastea in stomacul tau frematand cand iti dadeai seama ca depasesti limitele supravieturii sub apa a bondarului.

Imi amintesc cum ti-ai batut catelul doar ca te simti bine, pentru ca ai venit suparata pe prietena ta care si-a luat un paltonas nou. Ti-ai imaginat si cum o strangi de gat pe ordinara. Asta mi-am imaginat si eu.


Imi amintesc cum raneai sentimentele mamei tale intentionat fara motiv rational. Si eu o urasc la fel de mult.

Imi amintesc de tine, vecine, cand te-ai bucurat ca a facut accident baiatul vecinului de la parter. Te gandeai ca ce bine ar fi fost daca ar fi murit dracului. Apoi te-ai rusinat de ceea ce ai gandit. Eu nu.

Eu sunt tu, si acum e momentul sa iti filtrezi lumina ce intra in ochii tai, aducand informatie despre lumea din jurul tau, acoperind-o cu poster imens cu prietenul nostru ce ne gadila impulsurile psihopatice Ludwig van. Pentru ca asa vreau eu. Si asa vrei si tu.

Iti ofer A Clockwork Orange, cel mai ciudat film care l-am vazut vreodata.

Este povestea ta, numai ca varianta care se termina fericit. Pentru ca a ta nu se va termina fericit, pentru ca o sa te iau eu, o sa te rapesc, o sa te bat de-ti va sarea sangele din gura, o sa te violez si o sa te arunc la gunoi dupa ce ma voi pisa pe tine. Paradoxal, iti place aceasta ingrozitoare tortura, si, ceea ce e cel mai important, e ca VEI SIMTI CA TRAIESTI. Dar vei ramane tot ceea ce esti si ceea ce te-am produs eu, un obiect uzat, un deseu. Asa cum iti plac filmele cu batai ca te confunzi cu eroul filmului, insa nu esti nici pe departe acel erou, iti recomand sa vizionezi filmul cu eroul cu care se confunda eul meu in tine; eu, fiind desigur, latura ta intunecata. Iti place, dar niciodata nu vei ajunge la acelasi nivel cu mine.

Filmul, zic, se termina fericit. Pentru ca in momentul cand societatea va face din tine instrumentul ei de varsare a laturii ei intunecate, punandu-si mastile alea ridicole de care am amintit, tu vei fi in the spotlight. Vei fi un erou al societatii, un medicament pentru degajare, o supapa de siguranta a gandirii sobre si sociale.

Dar, zic, nu este cazul tau.

O sa vin dupa tine.

Pregateste-te.

Cand esti la serviciu, intre colegi, langa seful tau.

Cand esti langa prietena sau prietenul tau.

Cand esti la cumparaturi, pe langa retardatii ce se imbulezesc.

Cand il tunzi pe tatal tau cu briciul.

Oricand ai ocazia sa omori.

Vin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu