sâmbătă, 16 martie 2013

Panoul plesnitor de democratie

Un panou publicitar din faţa magazinului Unirea din Capitală s-a desprins din cauza vântului şi a lovit două femei, informeză Mediafax.



Cele două femei au fost transportate la Spitalul Universitar de Urgenţă Bucureşti, a declarat vineri, pentru Mediafax, purtătorul de cuvânt al ISU Bucureşti, Daniel Vasile. Panoul publicitar care s-a desprins şi le-a lovit pe cele două femei era la nivelul solului, în faţa magazinului Unirea, a spus acelaşi purtător de cuvânt, şi că era plin de afişe politice vechi, rămase de pe vremea alegerii parlamentare. Majoritatea afişelor electorale conţineau cuvinte cheie ca democraţie, fraternitate, egalitate şi libertate, cât şi dreptate şi demnitate.

Cele două femei, în vârstă de 54 şi, respectiv, 34 de ani, au fost duse de două echipaje de prim ajutor la Spitalul Universitar de Urgenţă Bucureşti (SUUB). Purtătorul de cuvânt al SUUB, Leonard Grecescu, a declarat pentru agenţia de presă că cele două femei au ajuns la unitatea sanitară cu policontuzii.

Cele două femei sunt funcţionare la primăria unui sat de pe lângă Bucureşti, una dintre ele fiind şefă de birou şi cealalaltă secretara ei.

Cea mai gravă lovitură a primit-o femeia în vârsta de 54 de ani, pe numele său Nela Colonelu, pierzându-şi conştiinţa pentru câteva ore, în momentul revenirii nerecunoscând locul unde este şi făcând confuzii temporale grave, de ordinul a douăzeci de ani în trecut. Nu mai ştiu pe ce lume mă aflu, a declarat obosită şi confuză reporterilor Mediafax.

Cealalaltă femeie, în vârstă de 34, pe numele de Dana Gheorghe a scăpat doar cu nişte zgârieturi şi vânătăi uşoare. Însă este într-o stare puternică de şoc: ce mă fac eu, dom'le, acum? Ce-or să facă copiii mei, or să moară de foame! Şefa mea, care a fost ca o mamă pentru mine, m-a luat de la ţară, imediat după ce am terminat seralul, mi-a dat un loc de muncă la stat ca să nu lucrez prea mult, şi a avut grijă de mine până acum, s-a lovit la cap şi nu-şi mai aminteşte nimic! Sigur voi fi dată afară acum, la cât de săpată sunt de colegele mele invidioase pe mine!

Cele două femei au rămas la SUUB în investigaţii, urmând ca echipa medicală să decidă dacă rămân internate sau nu.


Vedeţi ştirea completă aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu