joi, 31 mai 2018

Moldoveanul de Bucuresti

Ce se intampla cand moldoveanul, dupa ce-si spala pamantul de sub unghie si face burta de la saorma, ca revansa la foamea indurata in copilarie, ajuns la Bucuresti, e intrerupt din barosaneala sa, care jigneste pe altii, de cineva care ii plateste cu aceeasi moneda de il face moldovean parlit?

Pai, cazurile obisnuite: smecherie de Bucuresti, te injura, te ameninta (cred ca a fost si pe la inchisoare si si-a luat-o, ca vorbeste de "muie cu japca", chestie specifica - se intampla ca eu stiu ca am citit un topic interesant pe forumul softpedia de asa ceva), apoi face referire la orasul unde stau parintii tai. Nu ca mi-ar fi frica, ca nu cred ca are mai mult de 20 de lei in buzunar sa ajunga acolo, mai ales ca s-ar caca de frica pe el de chestii penale de genul, dar nu mi-ar placea sa-mi hartuiasca babacii pe internet. 

Ah, e casatorit si are 1-2 fete mici, ce poate fi mai frumos? Moldoveanul din Bucuresti a ajuns cu ambitie si talent in SUA, a lucrat pe tir si in constructii, ilegal, bineinteles, ca s-a cacat pe el cand am facut referire la Emigrari, iar acum se pare ca e prin Canada.

Pentru ceea ce a facut el se poate merge in tribunal. Nu sunt omul care sa faca asta, doar ca... ca sfat, pentru voi, pe viitor: nu mai fiti atat de activi pe facebook, in special cu romanii, care sunt niste maimute urlatoare, si incercati sa pastrati un grad de anonimitate si retragere. Nu stiti cand va ia la pula parintii/prietenii/familia un derbedeu ca asta, de la distanta protectoare (crede el) a internetului.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu