joi, 9 mai 2013

Top 3 Fraieri ce ma Seaca pe Facebook

... în acest minunat univers paralel.


Locul 3

Fraierii care pun poze cu Jesus Crist. Și mesajele lui de iubire nețărmuită, și cum ar mai bate el la ușa ta sau ți-ar spune niscai secrete. În Corintineni 14:20 chiar însuși Domnul a spus: lăsați like-urile să vină la mine. Shareuiți cu inima deschisă, ca toți să afle cuvântul Meu. Cine postează cât mai multe poze cu Mine, cu atât va vedea Împărația Cerurilor mai repede. Din partea mea, sper să o vezi azi. Pentru că ești un malfuncțional teribil și meriți să sucombi în propriu-ți deșeu. Gestul tău nu este un gest cucernic. E un gest retardat. Gestul cucernic ar fi să închizi facebook și să te rogi, să te duci la biserica sau mai știu eu ce draci. Să închizi calculatorul, pentru că asta spune popa: calculatorul pierde sufletele. În niciun caz nu aduci pe Jesus Crist în inima păcătoșilor de pe facebook că Îl postezi tu acolo, într-o grea sarcină misionară ce te mistuie. E un gest retardat ce iși are rădăcina în reflexul religios a omului submediocru, care crede că iși spală păcatele dând sfaturi la alții cum să facă bine.  Nu contează ca eu îmi pierd sufletul pe facebook, doar eu sunt ceva mai special, într-o misiune de împrăștiere a binelui și a cuvântului lui Jesus Crist. Pe facebook. Facebook-ul nu are nicio legătura cu religia practicantă. De parcă într-un mediu în care ascult muzică satanica (dupa părerea BOR), salivez la poze cu fete și îmi pierd viața jucându-mă King's Bounty, brusc, la vederea imaginii lui Jesus Crist, îmi revin sentimentele evlaviose și de bucurie întru Cel de Sus. Pozele cu Jesus Crist sunt ca mesajele lanț: abuzează de prostia ta emoțională ca să te facă să le distribui mai departe.



Locul 2

Cei care distribuie pe cerșetori. Nu există seară în care să nu mă pun vesel și voios ca un cățel de 5 săptamâni după ce a mâncat și băut bine, la calculator, în așteptarea muzicii bune, imaginilor fantastice și a știrilor din lumea culturală și științifică, când poza unei tumori cu un copil atașat de ea îmi strică toată buna dispoziție de până atunci. Probabil că veți spune că sunt egoist și că mă gândesc doar la mine, iar ăluia îi moare copilul. Aș putea să aduc niște argumente raționale și pro și contra la asta, dar mai bine spun că nu vă înșelați. Nene, nu mă intere tumoarea ta, a copilului tău, a familiei tale, a cățelului. Odată ce mi-ai spus de el și mi-ai arătat poza lui, mă bucur sincer că moare. De obicei, oamenii mor. Chiar și cei tineri. Canceroșii și mai mult. Iar Pământul e suprapopulat. Tocmai moare un pământean născut cu defect. E calea inteligentă a naturii să se debaraseze de indivizii nereușiți. By the way, vreo 50-60% din pozele cu cerșetori sunt înșelătorii. 20-30% sunt doar pentru spam, concursuri de share-uri și like-uri. Restul sunt good old romanian cerșetori, pleonastic vorbind. Suboameni care monetizează suferința copilului lor și vor să scoată bani din moartea lui. Își merită soarta și nu trebuie încurajați prin distribuirea postului lor. Exact ca țiganii din fața marketului. Încurajându-i cu bani (câștigă de 2-3 ori mai mult decat tine), vor face copii mulți, la fel de suboameni ca ei. Lăsându-i să moară se curață societatea. Rasând indivizii în reușiți și inteligenți vei obține evoluție; susținându-i pe cei mai slabi vei obține involuție. Cerșetoria pe facebook e exact ca cea din fața marketului. Pentru că altfel nu poți să explici de ce operația se face numai în Germania și costă 20.000 de euro și de ce nu își vinde tatăl / soțul audi-ul sau apartamentul pentru plată. De ce ar face operația care e asigurată de stat (mă rog, șpaga să zicem ca ar ajunge la 2k euro, dar nu 20k euro!), de doctori români (la fel ca emigranții din Germania) și pe banii lui, când o poate face pe banii fraierilor? Încă o încercare sortită din start eșecului, dar nu contează ca el nu pierde bani, doar dintr-o prejudecată fabulistă specifică românească: cine știe, poate poate...
 


Locul 1

Vacile proaste care pun poze cu noua progenitură în locul pozei de profil. Dacă vânătorii de dinozauri neevoluați nu au apucat să le omoare înainte să clocească, asta înseamna că au ca poză de profil poza noii clone, obligându-mă să o văd la fiecare like, share sau comment. Bineînțeles că e profilul facebook e al tău și pui ce poze vrei. Însă dacă faci asta trebuie să fi foarte, foarte proastă. Nu am nimic cu pozele plozilor: le pui frumos, într-un album de poze, cu tata și mama în poză. Sunt sigur că prietenii mai intimi o să le aprecieze. Dar acolo. În albumul ăla. Pentru că dacă pui la profil poza cu plodul, înseamnă că tu crezi că viața ta o reprezintă cartoful ăla. Iar asta e jenant, pentru că rezultă că esti o nulitate. Rezultă că ai nevoie de o altă persoană să îți confirme sau justifice existența ta. Existența ta e inutilă, singura contribuție a ta lumii e de căcat. Nu. Nu e drăgălaș să ai nou-născutul la poza de profil. Faptul că ai un copil nu înseamnă că ai o calitate în plus. Nu ai urcat un nivel în scara socială. Nu te-ai dezvoltat personal la maximum. Nu ai creat o operă de artă ce urmează să delecteze generații întregi. Nu "te-ai ajuns". În lume sunt o grămadă de oameni obișnuiți care au făcut tocmai ce ai făcut tu, ba chiar Pământul e suprapopulat. Poate că ție ți se pare că e cel mai frumos copil de pe lume. Și că ești cea mai fericită bestie din lume. Dar, de fapt, fiecare cioară își laudă puiul. Din cauza compromisului, unele lucruri se țin în ceva ce se numește familie. Pozițiile sexuale, certurile, cretinătățile partenerului de viață le ții în familie, nicidecum nu le faci publice. Metodele cum îți răsfeți copilul, că îl îmbraci ca un marinar, că îi faci poze de parcă e divinitatea, că îi pui pamblică roșie la mână ca să nu îl deoache oamenii, astea iarași se țin în familie și poate câțiva prieteni intimi. Dar nu îi obligi pe toată lumea, mai ales pe mine, să văd un lucru penibil, ce crezi fals că îți dă însemnătate. Dacă nu ești mândru mai întâi de persoana ta, nu ai cum să fii mândru și de alți oameni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu