marți, 25 iunie 2013

Broscuta

Cu cizme mari calc prin apa adormită
Ce s-a întins verde prin iarbă și sălci.
E dimineața de după ploaie - o zi însorită
Un soare galben privește tăcut ciuperci și melci.

Cu cizme cât găleți m-afund prin apa adormită
Ce s-a întins verde prin iarbă bărboasă și pletoase sălci.
E dimineața aurie de după ploaie - o zi însorită
Un soare galben privește orb ciuperci și melci.

Păsărele lemnoase se însuflețesc ciripind, amețind,
Eu cu pași mari merg mai departe, tot mai departe
Căci pădurea întunecoasă mă așteaptă plângând.
În nămol bulbucii se arată și mă lupt cu brațe de ape...

Căci într-o zi insorită după o ploaie de noapte,
Când eu scriam cu cercuri mari în apa adormită
Iar păsările și sălciile îmi spuneau povestea-n șoapte,
O broscuță a ajuns în cizmă la picior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu