luni, 9 decembrie 2013

Iisus, baiatul de la sunet

Avea ochii cei mai deschisi cu putinta. Erau incredibili de albastri si de deschisi. Unul dintre ei era privea subtil intr-o parte. Deci el trebuia sa fie. Iisus. Mi se parea mai blond si mai putin barbos, avea doar cateva tuleie. Si era imbracat ca un hipster. Niciodata nu l-am mai vazut in tablouri imbracat asa. Avea chiar iepure, caciula din aia comunisto-stalinisto, in cap, cu urechile lasate. Cara dupa el ceea ce mie mi se parea un travalet lanos.

Conversatia a fost suficient de normala.

-Iisuse, ce cauti pe aici?
-Pai, stiu si eu? Inregistrez.
-Ce?
-De toate. Oameni, pasari, chestii...
-E fain?
-Ce anume sa fie fain?
-Ce faci?
-Nu chiar. Mor de frig, dar trebuie sa imi castig painea si eu.
-Si ce inregistrezi?
-Ce inregistrez?!
-E fain?
-Nu stiu. Nu am ascultat niciodata.
-Atunci de ce mai inregistrezi?
-Pai daca asta trebuie sa fac?
-Sa faci pentru ce?
-Pentru bani, berbecule, pentru ce altceva?
-Pai tu nu aveai?
-LOL, nu?!
-Oo.
-Pff.
-De ce esti imbracat ca un hipster?
-Pai poate ca sunt, ei na.
-Arati ca un hipster.
-Stiu.
-Da' ai prietena?
-Ma mai sacai mult cu intrebari din astea?
-Numai asta.
-Nu...
-De ce?
-... (ridica umerii si buza de jos)
-Ok, salut. (dau sa plec)
-Esti un om foarte ciudat. (indiferent)
-Spune asta oamenilor tai.
-Oamenilor mei?
-Oamenilor tai.
-...Daca o sa le spun, o sa ma lasi in pace? (pare ca ma minte)
-Pai nu aveam nimic cu tine.
-Pai ai, uite cum nu ai, ca ma tot freci aici la melodie.
-Bine. Salut.
-Du-te cu Dumniezo-nainte. (cu lehamite)

Si tot timpul asta, el isi bocanea ghetutele de alpinisti, cel mai mic numar barbatesc vazut de mine vreodata, unul de celalalt, strangand pumnii inmanusati, si incalcind firisoare subtiri de vapori pe nari. Nu mai putea de frig. Nu mi s-a parut arogant, conform asteptarilor, ci mai mult resemnat si detasat. Parca frigul de afara i-ar fi racit si sufletul. Nu il mai durea capul de nimic, nu ii mai pasa de nimic. Cel putin de ceea ce ii ziceam eu. Cred ca nici Apocalipsa daca ar fi venit nu l-ar fi miscat. Si-ar fi facut treaba si atat. La o adica, ce mai era altceva de facut?

Totusi, eram putin dezamagit. Credeam ca traieste pe picior mare. Fara sa mai lucreze, cu bani in buzunar, si cu o logodnica fotomodel acasa. Iisuse, de ce nu te-ai fi schimbat tu oare?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu